office@salvationdata.ro
“Obtine o cotatie gratuita”
24/7 Hotline 0724 309 283

Termeni si Conditii

Data Recovery

1.

1. Domeniul de aplicare, generale

Pentru întreaga relație de afaceri între Data Recovery , iar clientul sub rezerva următorii termeni și condiții valabile în momentul formularului de comandă. Diferită condițiile clientului nu recunoaște “Data Recovery ” la, cu excepția cazului în care Data Recovery valabilitatea lor a fost convenit în mod expres, în scris.

“Recuperare de date” decât serviciile face recuperarea și vânzarea de medii de stocare a datelor.

2. Concluzie

2.1. DIAGNOSTICUL SUPORTULUI DE DATE

Comandarea de telefon și / sau transmiterea formularului online de diagnostic imediat de către client un răspuns la Data Recovery pentru a încheia un contract de servicii pentru diagnosticarea unuia sau mai multor disc (e). Contractul de servicii de fapt, vine doar la cel de “recuperare de date” autor și transmis confirmarea comenzii clientului (acceptarea cererii de serviciu).

În cazul în care clientul dorește, după confirmarea comenzii de Data Recovery o anulare a contractului atribuit pentru a diagnostica / disc defect (e), clientul trebuie să plătească o taxă de manipulare (logistica cheltuieli, livrare deasupra capului).

2.2. RECUPERARE DATE

After diagnosticul de “recuperare de date” transmise “oferte” propune să încheie un contract de servicii în sensul juridic. La adresa comanda clientului de recuperare a datelor în conformitate cu una dintre aceste “se ocupă”, acceptarea acestei oferte de a încheia un contract de servicii, în conformitate cu condițiile de aprovizionare ale Data Recovery este în sens juridic.

2.3. LOC DE MUNCĂ AVORTAT DUPĂ DIAGNOSTIC, DATE UNRETTBARE

După stabilirea diagnosticului de / disc defect (e) clientul este informat în scris, prin e-mail. Acest e-mail conține una sau mai multe oferte pentru recuperarea ulterioară a datelor.Clientul trebuie să informeze “Data Recovery ” scris prin e-mail dacă cealaltă recuperare de date se dorește sau rezilierea contractului are loc. În ordine anulat de către client sau în cazul în care datele pierdute ca nu ar trebui să dovedească recuperabilă în ciuda eforturilor detaliate prin Data Recovery clientul trebuie să plătească pe paginile web ale Data Recovery costurile de diagnostic aparente în orice caz, (excepție, eventual specială), în care efectuarea unui cont de recuperare de date pentru costurile de diagnostic.

2.4. RETURURILE DE MASS-MEDIA DEFECT

În cazul în care expedierea de retur / discul defect (e) să fie de dorit, această Data Recovery în termen de zece zile, se notifică de contabilitate. După această perioadă de / va fi defect (n) pe disc în mod automat programul de reciclare gratuit de “recuperare de date” alimentat același transport retur / la fel este exclusă.

Cu un posibil transfer de retur / disc defect (e) de la client este o taxă de procesare (de manipulare tehnician de laborator, Ambalare si servicii returnabile) se plătește de către client.Este indicat în mod expres faptul că întoarcerea discului funcționează defectuos de până la patru săptămâni, pot beneficia și care este reconstruit pentru defectele sale anterioare condiție înapoi fără piese de schimb nici un motiv pentru reclamație darstellt.Der disc! Acest lucru necesită însă o mulțime de timp și, prin urmare, o livrare de returnare a suportului de date original, poate dura până la 4 săptămâni!

3. RETRAGEREA, EXCLUDEREA DREPTULUI

Anulare: Dacă sunteți un consumator, puteți anula contractul în termen de 14 zile, fără a da motive în scris (de exemplu scrisoare, fax, e-mail) sau – în cazul în care mărfurile înainte de termenul – returnarea bunurilor revocate. Perioada începe la primirea acestei instrucțiuni în scris, dar nu înainte de a primi mărfurile la destinatar (în cazul livrărilor de bunuri similare, recurente, nu înainte de a primi prima livrare parțială) și, de asemenea, nu își îndeplinește obligațiile noastre în temeiul articolului 246 § 2, în legătură cu § 1 . 1 și 2 EGBGB și obligațiile noastre în conformitate cu § 312g alin. 1 teza 1 BGB coroborat cu articolul 246 § 3 BGB. Pentru a proteja perioada de așteptare este suficientă pentru a trimite revocarea sau lucru.

Revocarea trebuie trimise la:

centrală:

Data Recovery

Constanta, str. Mihail Jora nr.2

Returnare:

În cazul unei anulări efective a beneficiilor primite reciproc returnate și orice beneficii (de exemplu, dobânda) restituite. Dacă nu sau parțial poate, sau să le întoarcă numai în stare deteriorată să ne dea performanța primit și beneficii (de exemplu, beneficii), trebuie să ne plătească despăgubiri pentru valoarea. Acest lucru poate duce la retragerea trebuie să îndeplinească obligațiile contractuale de plată pentru perioada cu toate acestea. Pentru deteriorarea și beneficiile derivate, trebuie să plătească o despăgubire numai în măsura în care prestațiile sau deteriorarea se datorează unui acord cu această problemă, dincolo de luarea în considerare a caracteristicilor și a funcționării. Prin “testarea proprietăților și funcționare” înseamnă testarea și a încerca bunurile, cât este posibil și comune într-un magazin.

elementele transportabili trebuie returnate la riscul nostru. Va trebui să suporte costul returnării bunurilor în cazul în care bunurile livrate comandate și corespunde prețului produselor nu depășește o valoare de 40 de euro sau în cazul în care, la un preț mai mare lucru la momentul revocării încă returnare sau au oferit convenite prin contract de plată parțială. În caz contrar, randamentul este gratuit. Nu lucruri colete sunt culese. Obligațiile de a rambursa plățile trebuie să fie îndeplinite în termen de 30 de zile. Perioada începe cu expedierea de revocare sau lucru pentru noi cu primirea acestora.

NOTE SPECIALE:

Atunci când un serviciu de dreptul dvs. expiră mai devreme în cazul în care contractul este complet îndeplinit de către dumneavoastră și Data Recovery la cererea dumneavoastră explicită înainte de a fi exercitat dreptul dumneavoastră.

SFÂRȘITUL DE RETRAGERE

EXCLUDEREA POSIBILITĂȚII DE RETRAGERE:

Dreptul de a nu se aplică în cazul contractelor la distanță:

    • sunt livrarea de bunuri care sunt produse în conformitate cu specificațiile clientului sau în mod clar adaptate nevoilor personale sau care nu sunt adecvate din cauza stării lor de întoarcere sau poate strica rapid sau a căror dată de expirare a trecut,
    • livrarea de înregistrări audio sau video sau de software-ul în cazul în care suporturile de date livrate au fost desigilate de către consumator sau
    • furnizarea de ziare și reviste.

4. ANULAREA DREPTUL “DE RECUPERARE DE DATE”

“Recuperare de date” are dreptul de a se retrage, fără a da nici un motiv printr-un ordin, în orice moment. Deja plătit în acest caz – în cazul lucrărilor de partea care nu sunt deja făcute utilizabile individual – rambursabil. revendicări suplimentare sunt doar pentru client, cu excepția cazului în acest lucru se datorează unui comportament extrem de neglijent sau intenționat de Data Recovery sau pe baza unei încălcări a corpului, viața sau sănătatea.

5. PRETURI

Cu excepția cazului în care sa convenit altfel în scris, cele incluse în prețurile contractuale. Prețurile convenite sunt prețuri brute incl. TVA. Toate prețurile sunt în euro, cu excepția cazului convenit în mod expres altfel în scris.

Companiilor astfel cum sunt definite în § 14 BGB contra rezerve “Data Recovery ” modificări de preț oricând.

În cazul în care în timpul procesării ordinului devine conștient de circumstanțe, “recuperare de date” face nerezonabile prelucrarea ulterioară a ordinului la prețul convenit, este Data Recovery se aplică și consumatorilor în sensul § 13 BGB au dreptul de a solicita o majorare a prețurilor corespunzătoare. În cazul în care clientul nu este rezonabil pentru această creștere a prețurilor, acesta are dreptul de a anula contractul. În cazul în care clientul se retrage din contract în acest caz, el are “Data Recovery ” să plătească pentru serviciile deja prestate în conformitate cu acordul efectuate anterior privind prețurile și în conformitate cu starea de procesare. Cele mai multe consecințe ale retragerii sunt reglementate de dispozițiile legale.

**** CEL MAI BUN PREȚ GARANTAT:

Veți obține o gamă mai bun preț-performanță a unei recuperare a datelor bine-cunoscut! cu privire la aceasta, la prezentarea vom încerca să se adapteze acest preț și vă va oferi în plus un bonus de 3%! Vă rugăm să compare înainte de a comanda prețul diferit / Leistungsabgebote, deoarece, după plasarea unei comenzi, nu putem accepta nici un concurent mai favorabil oferta!

Comparare nu numai în mod exclusiv prețul! Avem aproape întotdeauna ratele inclusive, fără taxe ascunse!

6. DATA ȘI PLATĂ SCADENTE ARIERATE

Cu excepția cazului în care se convine altfel în scris, valoarea facturii se face la primirea facturii fără deducere. Plata se poate face prin virament în contul bancar al “recuperare de date”.

În cazul în care clientul este în întârziere de plată, astfel încât este “recuperare de date” are dreptul să ceară de la consumatori în ceea ce privește § 13 Interesul BGB la rata de 4 la suta pe an peste neanunțat de rata de bază banca centrală elvețiană. Pentru antreprenorii din punct de vedere al § 14 BGB este “recuperare de date” are dreptul de a percepe dobândă la rata de 8 puncte procentuale pe an deasupra anunțate de rata de bază a Băncii Centrale Europene.

În cazul în care Data Recovery un prejudiciu implicit mai mare detectabil, este intitulat Data Recovery pentru a afirma acest lucru.

În plus, Data Recovery în caz de incapacitate de plată are dreptul de a explica în continuare beneficii din contracte de prestări servicii cu același client, printr-o notificare scrisă de a suspenda, până la plata integrală sau după expirarea unei perioade de grație la plata cheltuielilor demisia altor acorduri de servicii existente. despăgubire eventual existente de “recuperare de date” de la client rămân neafectate de reziliere.

7. PĂSTRAREA TITLULUI

Toate lucrările create și mărfurile livrate rămân până la plata integrală a proprietății de “recuperare de date”.

8. FĂUĂ DE RETENȚIE

Dreptul de a compensa clientul numai în cazul în care counterclaims sale au fost stabilite în mod legal sau “recuperare a datelor”, sunt de necontestat. Clientul are dreptul numai de a exercita un drept de gaj, astfel cum sa reconvențională se bazează pe aceeași relație contractuală.

9. RECUPERARE DATE, DIAGNOSTIC

O responsabilitate pentru pagube sau daune pe cale de consecință (în special hardware și de date), care pot apărea în mod direct sau indirect, de recuperare de diagnosticare sau de date este, de “recuperare de date” luate numai pentru neglijență gravă. Lucrările privind recuperarea de diagnosticare și de date includ riscul de deteriorare și / sau modificarea datelor existente și / discul (e). Se prevede în mod expres că astfel de daune pot apărea chiar și atunci când se utilizează îngrijirea necesară. Riscul de deteriorare a clientului.

“Recuperare de date” este de a fi trecut în scopul recuperării datelor de asemenea, dreptul mass-media unor terți (subcontractori). “Recuperare de date” este răspunzător pentru selectarea atentă și monitorizarea terțe părți. Răspundere este limitată aici la cazurile de neglijență gravă și intenție. Orice responsabilitate suplimentară este exclusă. La rândul său, “recuperare de date” furnizează potențiale pretenții împotriva unei părți terțe clientul atribuie prin prezenta.

“Recuperare de date” nu datorează succesul unei recuperări efective a datelor în contextul acordului de serviciu. “Recuperare de date” poate fi, în special, nici un angajament cu caracter obligatoriu privind durata efectivă a diagnosticului sau dacă datele pot fi recuperate efectiv.

Declarațiile de Data Recovery pentru durata de recuperare a datelor nu sunt obligatorii și nu au nicio obligație legală de a se conforma cu data de livrare. Este de la o recuperare de date la high-tech, proces complex, în care cantitatea exactă de zile este doar estimativ. Aceste reguli se aplică, în plus, la punctul 11 din Condițiile Generale.

10. ELIMINARE ASTFEL DE NOTIFICARE

Clientul este de acord cu atribuirea contractului, acesta are dreptul de a dispune de / discul dat și datele stocate acolo. De asemenea, el este de acord că Data Recovery poate stoca informațiile furnizate în conformitate cu contractul pentru a restabili și edita. Data Recovery este de acord să nu redistribuie informațiile devin cunoscute fără acordul clientului către un terț și să trateze în mod confidențial.

Prin urmare, este clientul este o companie, trebuie să “Data Recovery ” utilizarea în scopuri publicitare, logo-ul companiei.

11. OBLIGAȚIILE CLIENTULUI

Pentru a asigura punerea în aplicare corectă a recuperării datelor, clientul este obligat în timpul anchetă de Data Recovery pentru a încheia un contract de servicii pentru diagnostic (vezi capitolul. 2.1.) În scris prin intermediul formularului de diagnostic instant online sau prin e-mail și să indice detaliile datelor pierdute la face. Pentru recuperare de date este cea mai optimă pentru această indicație de căi de fișier complete, inclusiv partiție, numele dosar, dacă este cazul subdosar, numele fișierului, tipul de fișier și dimensiunea fișierului.În cazul în care clientul nu dezvăluie aceste informații sau se poate face numai incomplete, el este obligat să facă cel puțin să identifice lipsă tipuri de fișiere și numărul de fișiere care lipsesc.

“Pentru a salva invitația de a” recuperare de date “toate fișierele” de pe suportul defecte sau, în esență, expresii similare, nu sunt acceptate.

informații incorecte sau incomplete, care nu include calea completă a fișierului așa cum s-a descris, clientul trebuie să furnizeze nici imediat după aceea pretinde despre fișierele și “recuperare de date” lipsă își rezervă dreptul de a clasifica recuperarea datelor de succes.

12. LIVRAREA ȘI ACCEPTAREA, ÎNCHIRIERE DE DISCURI

“Recuperare de date” eforturi, sub rezerva de a corecta și livrarea la timp pentru a se conforma cu livrare specificată de furnizor “de recuperare de date”. Data de livrare este îndeplinită în cazul în care mărfurile părăsesc instalația sau depozit pentru livrare sau expediere a fost afișat. În cazul în care livrarea la mai mult de trei săptămâni de la data de livrare a promis este întârziată dincolo, poate, în scris, pe o perioadă de trei săptămâni clientului “recuperare de date”. După expirarea perioadei de grație, clientul poate retrage din contract în cazul în care bunurile nu au fost expediate sau a fost afișat disponibilitatea pentru expediere.

În cazul în care, după încheierea contractului, sa concluzionat că datele de livrare evenimente care nu pot fi îndeplinite din motive de forță majoră, ca urmare a unor greve sau blocaje, întreruperi ale traficului sau dispoziții de forță majoră, eșecuri involuntare sau involuntare nelivrarea de către furnizorii săi și alte de “recuperare de date” nu este responsabil, se prelungește termenele corespunzătoare până la patru luni. În cazul în care perioada de livrare prelungită a expirat sau să devină Data Recovery “recuperare de date” imposibile de performanță, iar clientul are dreptul să rezilieze contractul. pretenții suplimentare sunt clienții nu, cu excepția cazului în culpă gravă sau cu intenție din partea “recuperare de date” există.

“Recuperare de date” are dreptul de a face livrări parțiale rezonabile. În acest caz, fiecare livrare parțială este considerată ca o putere independentă.

În cursul recuperării clientului devine transmis o listă de fișiere pentru a verifica datele rettbaren. Acest lucru are clientul în termen de șapte zile pentru a accepta sau de a respinge, în scris, de la transmisie. După expirarea acestei perioade, iar în cazul în care clientul nu a respins în scris, lista de fișiere considerate în mod automat pentru a fi acceptat. Acceptarea listei de fișiere este confirmarea explicită a clientului că recuperarea de date cu fișierele listate în lista de fișiere este completă. O plângere de lipsă, care nu sunt incluse în lista de fișiere va fi ulterior.

În cazul în care “recuperare de date” poate crea vina clientului sau vina terță parte (de exemplu, ascunderea unor informații importante), nici o listă de fișiere pentru a verifica datele rettbaren de către client, recuperarea datelor este considerat în continuare de succes, iar clientul trebuie să plătească costul integral al recuperării datelor în conformitate cu ordinea.

Dupa ce recuperare de date, clientul primește datele sale recuperate pe un disc de închiriere de “recuperare de date” trimis. Discul de inchiriere este returnat, inclusiv accesoriile și ambalajele originale în termen de două săptămâni de la primirea în detrimentul clienților de recuperare de date “, în caz contrar discul de închiriere este trimis la client.

Decisiv pentru întoarcerea în timp util este data poștei. Orice deteriorare a discului de închiriere, la fel ca urmare a utilizării necorespunzătoare și / sau ambalării inadecvate în timpul transportului se ridică sunt în sarcina clientului.

13. TRANSPORTUL, PIERDERI ȘI DAUNE ÎN TRANZIT

Cu excepția cazului în scris altfel convenit, clientul plasează un ordin explicit că transportul necesar de / disc defect (e) de către Client Data Recovery posibila întoarcere de transport maritim, prin urmare, / la fel și transportul Leihdatenträgers de Data Recovery la clienții efectuate de un operator de transport extern (posta, TNT, UPS-o.. a).Transportul de / disc defect (e) prin Data Recovery Client și transportul Leihdatenträgers de “recuperare de date” către client se realizează în detrimentul “recuperare de date”.Alegerea companiei de transport pentru operatorul tradițional de transport a spus “recuperare de date”. Responsabilitatea de “recuperare de date” este limitată în ceea ce privește selectarea companiei de transport corespunzătoare privind o posibilă selecție neglijent pentru neglijență gravă sau de comportament intenționat.

Având în vedere că transferul are loc la cererea clientului, riscul de pierdere sau deteriorare a suporturilor de date și datele sunt transferate către client în momentul livrării către transportator.

Clientul trebuie să ambalaj discul corespunzător împotriva deteriorării în timpul tranzitului. Client în acest scop, capacitatea de a învăța despre oferta on-line de “recuperare de date” cu privire la tipurile adecvate de ambalaj. Data Recovery își rezervă dreptul de a costurilor suplimentare suportate pentru transportarea / disc (e) defect de “recuperare de date” Clientul la un ambalaj prea mare sau prea grele client să-și afirme.

14. GARANŢIE

Perioada de garanție legală începe cu livrarea lucrărilor sau a produsului la client.

În ceea ce privește societățile în sensul § 14 BGB, garanția este exclusă.

15. RĂSPUNDEREA

“Recuperare de date” este răspunzătoare numai pentru un comportament premeditat sau din culpă gravă, un prejudiciu culpabil vieții, integrității corporale și sănătății, precum și pentru încălcarea contractului. Orice responsabilitate suplimentară de “recuperare de date” este exclusă.

“Recuperare de date” nu își asumă nici o responsabilitate pentru hardware-ul (inclusiv computere de tip notebook, carcasa exterioară o a.). Și alte accesorii (cum ar fi cabluri, surse de alimentare o. Ä.) Care (e) de către client împreună cu / discul (e) este transmis .

16. COMPETENȚA

Pentru comercianți, persoane juridice de drept public sau bunuri publice speciale, locul de competență Elveția.

17. LEGEA APLICABILĂ

Acesta este guvernat de legea elvețiană, jurisdicția Uster ZH.

18 ALTE INFORMAȚII

DIN MOMENT CE MAJORITATEA CLIENȚILOR SECRETUL NOSTRU ELVEȚIAN APRECIAT, VOM ENUMERA DOAR REFERINTE!

SUPLIMENTARE:

atunci va plăti nici un cost de analiză în cazul în care sunteți un loc de muncă Grant de recuperare de date! Costurile de transport maritim sunt întotdeauna să fie plătite, dacă nu avem o acțiune dovedită pentru o perioadă definită!

** Un nostru client este atunci când un ordin de recuperare a datelor a fost emisă!

Apoi, va, de asemenea, fără costuri de analiză va fi percepută!

*** Discul trebuie să fie înfășurat într-o folie antistatica! Pachetul de trebuie să fie ambalate astfel încât izolația suficientă protejează discul și, astfel, se poate produce nici o deteriorare suplimentară de transport!

**** Cel mai bun preț Garatie pot fi găsite în conformitate cu punctul 5

19. SEPARABILITATE

În cazul în care oricare dintre acești termeni și condiții au fost ineficiente sau nu au fost încorporate în mod eficient, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi.

Wordpress